Åh, om denna fantastiska värme bara kunde vara lite svalare

Man önskar ju alltid att det ska bli varmt på sommaren och att vädret ska vara fint. Det har jag också gjort, men det är lite jobbigt varmt nu känner jag. Jag vill inte att det ska börja regna. egentligen vill jag att det ska vara kallt i mina kiosker så jag slipper svettas som en gris på jobbet. men egentligen gillar jag det starkt. jag älskar de varma sommarkvällarna. Igår när jag åkte hem mitt i natten var det fortfarande 23 grader :) härligt!

nej, nu ska jag ta och röra mig mot jobbet och ett härligt pass på nästan 11 timmar. Ska försöka lyssna på VM-finalen iaf, heja Holland!

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Nej, sofia! VIVA ESPANA!

2010-07-11 @ 12:54:43
URL: http://ebyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0