I'm Baaack!

Nu är jag tillbaka i kära gamla Svedala igen. Tillbaka på sommarjobbet från förra sommaren och jag känner mig rätt nöjd och tillfreds :)

Har hunnit jobba två dagar men har helgen ledig och sen ytterligare två dagar, rena semestern att jobba alltså ;)

Idag har jag hängt med min farmor och farfar i vår trädgård. Det var mysigt för jag träffar dem ju inte så ofta längre så man vill ju ta vara på tiden man har. Ska nog försöka hinna förbi dem i veckan också. 

I övrigt har resan varit bra! Kul att åka runt i östeuropeiska städer. Vi hann med en hel del på 18 dagar, så det kan jag verkligen rekomendera! 

nu ska jag ägna mig åt att kolla på taktiksnacket mellan halvlekarna.

over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0