Otrohet...

...inte i mänsklig form självklart utan jag har under de senaste dagarna varit otrogen mot bloggen med en dagbok. Inte bra. eller, iaf inte bra för bloggen eftersom jag känner att jag har tröttnat (eller egentligen var det så att jag kände att jag tröttnat och därför köpte dagboken.. ). Vad hemskt att jag väljer älskaren (för så måste det ju ändå tolkas ur bloggens perspektiv), hade alltid sett mig som den trogna och ståndaktige typen.. fast å andra sidan har jag och dagboken haft en långt hat/kärleksförhållande under många många år. Kanske dags att stadga mig. Har iaf bundit upp mig på fem år, efter det är man kanske fast?  

Men oroa er inte kära vänner. jag kommer att finnas kvar i cyberrymden men inte här och inte i detta format. Vi kanske råkar på varandra du och jag. vem vet?

Tills dess: simma lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0