Good night, sleep tight, don't let the bugs bite

jag förstår inte varför jag envisas med att blogga sent på kvällen när jag helst av allt vill sova... men det är inget att göra åt idag..

Idag fyller min farfar 81 år. Jag pratade med honom på telefon och han lät piggare än jag förväntat mig, det gjorde mig glad :)

I övrigt har denna dag varit mycket lik de tidigare dagarna den här veckan. Grupparbete, hosta, sen hem och umgås med facebook och en gnutta självömkan och ensamhet. Om det är någon gång man verkligen saknar att bo med någon så är det ju när man är sjuk.. samtidigt känns det lite självständigt och vuxet att laga mat och ta hand om sig själv fast man helst inte vill och egentligen inte orkar. Nej, nu ska jag sluta tycka synd om mig själlv! Dagens kvot är med råge överskriden. Ajja bajja!



För att kompensera för mitt gnäll så bjuder jag på fina blommor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0