Karneval!

jag har varit i Lund i helgen, på karnevalen :) det var superduperfun!
favoriten på karnevalsområdet var Bier Stuben där det spelades tysk musik av varierad genre. Mycket uppskattat! favoriterna var nog Tyrolerhatt, Heute ist mein tag och Djingis Khan :) När GES och ABBA dök upp fram mot småtimmarna var det också grymt uppskattat! På detta hak hängde vi alla tre kvällarna, med diverse pit-stops på väg dit.. bland annat var Lunds kebab- och falafelställen väl utvärderade då detta också utgjorde ett dagligt inslag.
Bodde gjorde jag hos två fantastiska tjejer som jag tyvärr tillbringade alldeles för lite tid med, det får tas igen vid senare tillfälle!

Nu får jag betala för min dekadenta helg med halsont, hosta och en hjärna full med snor. Har mått bättre, men det var det värt! 

Aufwiedersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0